Zašto bi se odlučili za crowdfunding kad je to tek jedna financijska injekcija?

Stručnjaci odgovaraju.

DATUM: 31.05.2018.

Prednosti crowdfunding-a su mnoge no najvažnije su:

  1. Privlačenje pažnje javnosti – Kada je uspješno odrađen, crowdfunding vam daje ne samo glavni grad koji trebate započeti svoje poslovanje na zvučnoj osnovi, već i već zaposlena publika koja je od samog početka zapela kroz gustu i tanku. Također ćete vjerojatno dobiti sljedbenike na društvenim medijima, kao i na online pokrivenost. Malo je drugih tvrtki koje mogu posjedovati posvećeno sljedeće prije nego što prodaju svoj prvi proizvod.
  2. Dobivanje sredstava bez odlaska u dug – Ne zaboravite, naravno, činjenicu da ćete dobiti sredstva od svojih navijača koji mogu biti bilo gdje u svijetu. Imate sjajnu ideju o proizvodu ili umjetnički projekt za osobe sličnih interesa? Ne morate ići u vašu lokalnu podružnicu pitajući možete li možda primiti zajam za početak prodaje putem interneta. Umjesto toga, povezali biste se s ljudima poput vas na mjestima poput Norveške i Novog Zelanda.

Čak i ako vaš projekt ne uspije, možete i dalje imati koristi na neki drugi način.

Istraživanja tržišta

Ne mislimo samo na iskustvo koje ćete pokrenuti kampanju ili sudjelovati u društvenim medijima, iako su obje korisne vještine. Crowdfunding je relativno jeftin način provođenja istraživanja tržišta.

Osim toga vrlo je koristan kao način smanjenja poslovnih rizika. Recimo da ste pronašli proizvod za koji mislite da će prodati. Kada biste željeli znati da ste u krivu: nakon što ste kreirali prozivod, ugovorili proizvodnju i počeli zaprimati narudžbe; ili nakon što ste izgradili stranicu na Indiegogo i otkrili da ljudi jednostavno nisu toliko zainteresirani?

Crowdfunding je sjajan način testiranja tržišta, kako bi se utvrdilo da li proizvod koji želite prodati stvarno ima potencijal. Idete izravno svojim obožavateljima i klijentima da biste vidjeli je li netko spreman platiti za sjajnu ideju.