Što je potrebno za organiziranje humanitarne akcije?
Kako bi organizacija mogla provesti humanitarnu akciju, ponajprije mora dostaviti Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenje humanitarne akcije uredu državne uprave u županiji i to 15 dana prije početka humanitarne akcije.
Uz zahtjev, organizacija mora dostaviti i potvrdu porezne uprave o nepostojanju poreznog duga, plan provođenja i korištenja prikupljene humanitarne pomoći, broj računa za humanitarnu akciju i uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak.
Napominjemo da, ako se organizira humanitarna akcija, potrebno je otvoriti i poseban podračun kod banke za tu namjenu.
Ured državne uprave nakon zaprimanja svih dokumenata izdaje Rješenje o odobrenju provođenja humanitarne akcije koja sadržava evidencijsku oznaku i oznaku vrste humanitarne akcije, naziv i trajanje akcije te broj računa za humanitarnu akciju.
Nakon provedbe humanitarne akcije
Nakon rješenja organizator kreće u provođenje akcije i prikupljanje sredstva. Prikupljena sredstva se raspodjeljuju korisnicima humanitarne akcije. U slučaju da ostanu neka neutrošena sredstva nadležno tijelo donosi rješenje o uplati preostalih sredstava na račun istovrsne humanitarne akcije ili na račun određene odobrene humanitarne akcije.
Nakon provedene akcije potrebno je izraditi izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na obrascu broj 8 i to redovito izvješće u roku od 30 dana od dana završetka humanitarne akcije. Ujedno je potrebno i konačno izvješće dostaviti u roku od 15 dana nakon posljednje transakcije povezane s provedbom humanitarne akcije.
Postupak organiziranja povremene humanitarne akcije možete pronaći i na našoj infografici.
Ako imate bilokakvih pitanja, slobodno nam se obratite i rado ćemo vam pomoći!